FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę? Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W naszym sklepie średni czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

97% ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY W 1-2 DNI!

(w przypadku zamówienia płatnego z góry - liczy się czas od momentu zaksięgowania wpłaty, w przypadku zamówienia płatnego przy odbiorze - liczy się czas od momentu wpłynięcia zamówienia do nas).

Czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki przez nas. W zależności od wybrania sposobu dostawy.


2. Czy można płacić Kurierowi przy odbiorze?

Tak, oczywiście, jest taka możliwość w naszym sklepie. Wystarczy, że w swoim koszyku zakupowym zaznaczysz sposób dostawy: Kurier InPost - płatność za pobraniem (gotówką lub kartą), a w sposobie płatności wybierzesz opcję: Zapłacę za towar przy odbiorze.

Koszt takiej przesyłki za pobraniem wynosi 19,90zł.


3. Jaką firmą kurierską są wysyłane paczki?

Nasze przesyłki kurierskie obsługuje firma InPost - Paczkomaty, Kurier oraz Pocztex 2.0 Zawsze na czas.


4. Jaka jest najtańsza forma wysyłki?

Najtańsza forma wysyłki w naszym sklepie to Przesyłka polecona firmowa, która wynosi 9,90zł.

Jest to wygodna i ekonomiczna forma dostawy. Taką przesyłkę doręcza Listonosz, zaś w przypadku gdy jest awizowana, można ją odebrać w najbliższej placówce pocztowej w następnym dniu roboczym i oczekuje na odbiór przez 14 dni. 


5. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie występują następujące formy płatności: 

  • za pobraniem (przy odbiorze - gotówką lub kartą),
  • przelew bankowy (tradycyjny przelew bankowy lub przelew na Poczcie),
  • szybki e-przelew bankowy (obsługiwane przez bezpieczną bramkę płatności Dotpay),
  • karta płatnicza/karta kredytowa (Visa, MasterCard - obsługiwane przez bezpieczną bramkę płatności Dotpay),
  • PayPal,
  • BLIK.


6. Posiadam status swojego zamówienia: "Płatność przyjęta"/"Płatność zaakceptowana"/"Przygotowanie w toku"/"Przekazano do realizacji" i nic się nie zmienia. Czy z moim zamówieniem jest wszystko w porządku?

Tak, jak najbardziej, wszystko jest w porządku, zamówienie jest w trakcie realizacji i wkrótce zostanie skompletowane, przygotowane do wysyłki, a następnie wysłane. 


7. Czy macie swój sklep stacjonarny?

Na ten moment nie posiadamy swojego sklepu stacjonarnego. Natomiast składając zamówienie można je odebrać w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Michała Kleofasa Ogińskiego nr 91 w Pawilonie na 1 piętrze (wejście od stromy Castoramy).


8. W jakie dni realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizujemy w dni robocze, natomiast są wyjątkowe sytuacje, że realizujemy zamówienia również w weekend. 


9. Czy można wymienić zamówiony towar na inny rozmiar lub kolor?

Procesu wymiany towaru już nie praktykujemy. Podjęliśmy decyzję, iż sprawniejszą formą jest Zwrot towaru w ramach Odstąpienia od Umowy, a następnie złożenie nowego Zamówienia. 


10. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić jego atrybuty? 

Tak, w ciągu godziny od momentu złożenia/opłacenia zamówienia można dokonać zmian (rozmiar/kolor produktu, dodać produkt lub usunąć). 


11. Czy można zwrócić towar?

Tak, oczywiście, każdy Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny.
Więcej o zwrotach znajdziesz tutaj: REGULAMIN


12. Czy można złożyć reklamację na wadliwy towar?

Tak, oczywiście, jest taka możliwość. 
Więcej o reklamacjach znajdziesz tutaj: REGULAMIN


13. Czy wysyłka jest z Polski?

Tak, wysyłka jest z Polski, dokładnie z Gorzowa Wielkopolskiego.


14. Czy można zamówić rzecz z własnym nadrukiem?

Od 15 lutego 2019r. wprowadziliśmy możliwość Zamówienia na Życzenie Klienta produktu z własnym nadrukiem - napisem, grafiką lub logo! :) 

Własny nadruk możemy wykonać na:
- bluzie bez kaptura,
- bluzie z kapturem,
- kubku ceramicznym z klasycznym uchem,
- kubku ceramicznym z uchem serce,
- plecaku worku,
- torbie płóciennej,
- koszulce ladies,
- koszulce oversize

Zapraszamy >>> https://swagshoponline.pl/143-z-wlasnym-nadrukiem