FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę? Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W naszym sklepie średni czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 10 dni roboczych.

(w przypadku zamówienia płatnego z góry - liczy się czas od momentu zaksięgowania wpłaty, w przypadku zamówienia płatnego przy odbiorze - liczy się czas od momentu wpłynięcia zamówienia do nas).

Staramy się ten czas skracać do minimum i zamówienie możesz otrzymać już w ciągu 3-4 dni roboczych, jednakże jest to zależne od:

  • ilości zamówień w danym okresie,
  • rodzaju produktu.

+ Czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki przez nas. W zależności od wybrania sposobu dostawy.


2. Czy można płacić Kurierowi przy odbiorze?

Tak, oczywiście, jest taka możliwość w naszym sklepie. Wystarczy, że w swoim koszyku zakupowym zaznaczysz sposób dostawy: Kurier InPost - płatność za pobraniem (gotówką lub kartą), a w sposobie płatności wybierzesz opcję: Zapłacę za towar przy odbiorze.

Koszt takiej przesyłki za pobraniem wynosi 19,90zł.


3. Jaką firmą kurierską są wysyłane paczki?

Nasze przesyłki kurierskie obsługuje firma InPost - Paczkomaty, Kurier.


4. Jaka jest najtańsza forma wysyłki?

Najtańsza forma wysyłki w naszym sklepie to Przesyłka firmowa - Poczta Polska (DotPay lub przelew na konto), która wynosi 7,90zł lub 10,90zł w zależności od wagi zamawianej paczki.


5. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie występują następujące formy płatności: 

  • za pobraniem (przy odbiorze - gotówką lub kartą),
  • przelew bankowy (tradycyjny przelew bankowy lub przelew na Poczcie),
  • szybki e-przelew bankowy (obsługiwane przez bezpieczną bramkę płatności Dotpay),
  • karta płatnicza/karta kredytowa (Visa, MasterCard - obsługiwane przez bezpieczną bramkę płatności Dotpay),
  • PayPal,
  • BLIK.


6. Posiadam status swojego zamówienia: "Płatność przyjęta"/"Płatność zaakceptowana"/"Przygotowanie w toku"/"Przekazano do realizacji" i nic się nie zmienia. Czy z moim zamówieniem jest wszystko w porządku?

Tak, jak najbardziej, wszystko jest w porządku, zamówienie jest w trakcie realizacji i wkrótce zostanie spakowane, przygotowane do wysyłki, a następnie wysłane. 


7. Czy macie swój sklep stacjonarny?

Na ten moment nie posiadamy swojego sklepu stacjonarnego. Natomiast składając zamówienie można je odebrać w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Kombatantów 34/1125 (piętro XI) - Manhattan Business Center (dawny Watral). 


8. W jakie dni realizowane są zamówienia?

Godziny pracy naszej firmy to: poniedziałek - piątek, w godz. 9-17.


9. Czy można wymienić zamówiony towar na inny rozmiar lub kolor?

Tak, oczywiście, jest taka możliwość. W razie złego rozmiaru czy niespełniającego oczekiwań koloru można produkt wymienić. Wymiana rozmiaru czy koloru jest na koszt Kupującego. Klient pokrywa koszt przesyłki do nas i z powrotem. Należy odesłać dany towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania, w niezmienionym stanie, bezpiecznie zapakowany, z informacją na jaki rozmiar czy kolor dany produkt ma zostać wymieniony. Warunkiem dokonania wymiany jest dołączenie poprawnie wypełnionego formularza - dostępny do pobrania TUTAJ.


10. Ile trwa wymiana towaru?

Wymiana towaru trwa zazwyczaj tyle samo, co średni czas realizacji zamówień w naszym sklepie.


11. Czy można zwrócić towar?

Tak, oczywiście, każdy Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny.
Więcej o zwrotach znajdziesz tutaj: REGULAMIN


12. Czy można złożyć reklamację na wadliwy towar?

Tak, oczywiście, jest taka możliwość. 
Więcej o reklamacjach znajdziesz tutaj: REGULAMIN


13. Czy wysyłka jest z Polski?

Tak, wysyłka jest z Polski, dokładnie z Gorzowa Wielkopolskiego.


14. Czy można zamówić dowolną rzecz z własnym nadrukiem?

Niestety nie, na ten moment nie planujemy takich zmian. Może kiedyś... ;-)